Responsive image





Podcast "Berliner & Pfannkuchen"

Klug, Katharina (2023)

"Berliner & Pfannkuchen" .


Open Access
mehr

Pop-up Stores in Retailing: Past, Present, and Future Fields of Application

Hoffmann, Nils Christian; Klug, Katharina (2022)

2022 AMA Winter Academic Conference, 10 - 20 February 2022 Nevada .


Peer Reviewed

The value of mood measurement for regulating negative influences of social media usage: A case study of TikTok

Cosmann , N; Harms, P; Haberkern, J; Joosten, J; Kolloschan, T; Hahn, A...

10th International Conference on Affective Computing and Intelligent Interaction (ACII), Nara, Japan, 1-7.
DOI: 10.1109/ACII55700.2022.9953857


Peer Reviewed
mehr

Pop-up Stores in Retailing: Past, Present, and Future Fields of Application

Hoffmann, Nils Christian; Klug, Katharina (2022)

2022 EMAC European Marketing Academy Conference, 25 - 27 May 2022 Budapest; Hungary.


Peer Reviewed

Restlos nachhaltig konsumieren: Vermeidbaren Müll beim Coffee- to-Go-Kauf reduzieren

Klug, Katharina (2022)

Ausgepackt: Mythencheck Nachhaltige Verpackungsmaterialien, 3 Aufl. 20bule Project GmbH, 60-66.



Digital Empathy - Warum ist sie wichtig und wie können wir sie messen?

Hahn, Alexander; Klug, Katharina; Riedmüller, Florian (2022)

Academic Blog Post.


Open Access
mehr

Mutschler, A. (2022) Podcast des Wissensdienstleisters 20blue mit K. Klug zum Thema Nachhaltiger Konsumwelt

Klug, Katharina (2022)


Open Access
mehr

Guerilla Marketing & Sustainablity: Kampagnen überraschend nachhaltig gestalten, Key Note zur Kulturwoche Semiotik an der Universität Potsdam, 16.02.2022.,

Klug, Katharina (2022)


mehr

Voll Punktzahl oder Verriss: Trauen Sie Bewertungen im Netz?, BR Tagesgespräch mit K.Klug zum Thema Produkt-Ratingbewertungen,

Klug, Katharina (2022)


Open Access
mehr